نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دراکسلر در یک قدمی یووه !

دراکسلر در یک قدمی یووه !

تمامی رسانه های معتبر اروپایی، امروز خبر انتقال احتمالی ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی تیم یوونتوس به باشگاه بایرن مونیخ آلمان را تایید کردند و به نظر می رسد باید این جا به جایی را حتمی دانست.

در این میان مدیر برنامه های ویدال هنوز صحبت رسمی انجام نداده اما از گوشه و کنار خبر می رسد که یوونتوس با پیشنهاد 40 میلیون یورویی موافقت کرده و ممکن است این انتقال با جا به جایی بازیکن بین دو تیم نیز صورت گیرد.

چیزی که تا الان مشخص می باشد این است که توافقی به صورت رسمی صورت نگرفته و بایرن می خواهد 30 میلیون یورو به همراه 5 میلیون بونوس به یوونتوس پیشنهاد دهد ولی یوونتوس حداقل 40 - 45 میلیون یورو طلب کرده است.

موندو دیپورتیوو روزنامه شهر بارسلون این انتقال را تموم شده دانسته  و اعلام کرده ویدال به همراه 7.5 میلیون یورو برای بایرن و گوتزه برای یوونتوس

توتویووه نوشته توافق انجام نشده اما امروز احتمالا رسمی می شود با 40 میلیون یورو + 5 میلیون بونوس در صورتی که حداقل 3 سال در بایرن مونیخ ماندگار شود

بر اساس آخرین اخبار، مدیر برنامه های ویدال برای نهایی کردن این قرارداد به زودی در مکانی مشخص حاضر می شود

توتو اسپورت لحظاتی پیش اعلام کرد که طرفین بر سر جزییات نیز به توافق رسیده اند و به زودی این ترانسفر نهایی خواهد شد

ویدال در مصاحبه با شبکه های کشور شیلی این موضوع را تایید کرده و گفته من به بایرن می روم

عدم حضور ویدال در تمرینات امروز نیز یکی از دلایلی است که می توان رفتن وی را به بایرن مونیخ آلمان تایید کرد.

ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس هم اکنون در مونیخ به سر می برد تا قرارداد ویدال را نهایی سازد.

گفته می شود یوونتوسی ها در المان به دنبال بررسی شرایط چند بازیکن هستند تا بتوانند گزینه ای مناسب را برای تیم خود انتخاب کنند.

بدین ترتیب پرونده ی ارتورو ویدال با پیراهن تیم یوونتوس بسته شد و او فصل بعد برای تیم بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

هنوز جزئیات دقیقی از قرارداد مالی این بازیکن منتشر نشده است.

در آخرین ساعات دیروز، رومنیگه مدیر ارشد باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد : "ما بازیکن خوبی را به خدمت خواهیم گرفت اما انتقال ویدال هنوز 100% نشده و هیچ چیز نهایی نیست."

این صحبت ها باعث شد تا شایعات در مورد ویدال بیش از گذشته شود و همه در انتظار خبر نهایی یکی از طرفین باشند.

رسانه ها معتقد هستند که وی هفته ی آینده در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد و رقم این قرارداد 37 + 3 میلیون یورو خواهد بود.

از طرفی حضور ماروتا در آلمان باعث شد تا صحبت هایی در مورد پیوستن گوتزه و دراکسلر مطرح شود اما خبر گوتزه خیلی زود منتفی شد ولی دراکسلر اکنون یکی از جدی ترین گزینه ها برای پوستن به یووه می باشد.

پیشنهاد اولیه یووه برای دراکسلر 15 تا 20 میلیون یورو می باشد .علت این قیمت پایین هم مصدومیت طولانی مدت این بازیکن در فصل گذشته عنوان شده است.

ایجنت دراکسلر در این باره گفت: من در ایتالیا هستم اما چیزی در رابطه با دراکسلر و انتقالش به یووه نمی دانم . فقط یکسری شایعات شنیده ام اما شما باید با مسئولان شالکه صحبت کنید."

توتو اسپورت نیز مدعی شد یوونتوس پیشنهادی قرضی با حق خرید 25 میلیون یورو برای دراکسلر پیشنهاد کرده که این درخواست خیلی زود از سوی سران تیم شالکه رد شده است.

دلایل فروش ویدال از دید ماسیمو پاوان:

1 : بی نظمی ها و رفتارهایی قبل بازی رفت برابر رم و همچنین حادثه اخیر در کوپا آمریکا

2 : شرایط بدنی

3 : دستمزد درخواستی بالا

رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرن لورکوزن آلمان اعلام کرد در سال 2011 دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ برای جذب ویدال به ما پیشنهاد دادند اما ویدال ترجیح داد به یوونتوس برود و ما او را به ایتالیایی ها دادیم.

اسکای اسپرت ایتالیا روز گذشته مدعی شد که یوونتوس علاوه بر گزینه هایی که در بالا گفته شد، آدرین رابیوت 20 ساله از پاریس سنت ژرمن را برای جایگزینی ویدال در نظر دارد و او یکی از اهداف مهم باشگاه تورینی می باشد.

رابیوت در 76 مسابقه برای پاریسی ها به میدان رفته و هفت گل به ثمر رسانده است.

رسانه های ایتالیایی امروز مدعی شدند که توافقات نهایی میان دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ بر سر معاوضه ی ارتورو ویدال و گوتزه انجام شده است. یوونتوسی ها از همان ابتدا به دنبال گوتزه بودند و بایرنی ها نیز علاقه ی زیادی به ویدال داشتند و همین موضوع سبب شد توافقات خیلی زود صورت بگیرد.

گفته می شود توافقات با تیم آلمانی انجام شده و اکنون مذاکرات با مدیر برنامه های گوتزه آغاز شده تا در مورد جزئیات با هم به صحبت بپردازند. مشکل اصلی بر سر دستمزد گوتزه می باشد که یووه تصمیم ندارد رقمی بیش از 6 میلیون یورو به وی بپردازند.

ستاره ی جوان تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بیش از هر لحظه ی دیگری به یوونتوس نزدیک تر شده است و گزارش ها حاکی از آن است که این انتقال در آستانه ی انجام شدن است.

مهاجم فانتزی تیم بایرن مونیخ در تابستان 2013 پس از پرداخت بند جدایی 37 میلیون یورویی توسط بایرن از دورتموند به آلیانز آرنا منتقل شد.

گوتزه در تیم پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ به طور منظم بازی نکرده است و حالا او به باشگاه یوونتوس که به دنبال یک شماره ی 10 برای تیم خود است نزدیک تر شده است.

گوتزه در مصاحبه با وب سایت بین المللی Goal گفت:

" من فکر می کنم یوونتوس همراه با شانس به فینال لیگ قهرمانان نرسیده است، بلکه به خاطر این بوده است که آن ها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند."

" آن ها برای رسیدن به جام های مختلف به خوبی همه چیز را مدیریت کردند، به خاطر اینکه آن ها یک باشگاه بسیار بزرگ هستند."

" اما در این لحظه، من نمی خواهم با قاطعیت در مورد موضوعی صحبت کنم. زیرا در حال حاضر چیزی ندارم که بگویم."

" من فکر می کنم که بازی کردن در خارج از آلمان می تواند تجربه ی خوبی برای من باشد، زبان های جدید، فرهنگ جدید. مطمئناً از این اتفاق خوشم می آید."

"اما، همانگونه که گفتم من در سال های ابتدایی دوران حرفه ای فوتبالی ام هستم. اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

رسانه های آلمانی در ساعات گذشته چند نقل قول را از بازیکنان تیم بایرن مونیخ مبنی بر حضور ویدال در تیم آنها منتشر کرده که همگی آنها از این انتقال احساس رضایت می کنند.

مدیران دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ هنوز در این رابطه صحبتی نکرده اند و همه در انتظار مشخص شدن تکلیف نهایی ویدال هستند. گفته می شود مدیران یووه منتظر وضعیت گوتزه هستند تا بتوانند رابطه ای میان دو باشگاه برقرار کنند.

از طرفی گوتزه به یوونتوسی ها اعلام کرده که چند روز به وی فرصت دهند تا او تیم جدید خود را معرفی کند و برای این کار نیاز به زمان دارد.

اکنون یوونتوسی ها سه گزینه به نام های گوتزه، درکسلر و ایسکو را در لیست خرید خود دارند و باید دید آیا انها موفق به خرید یکی از این سه نفر خواهند شد تا دوباره در روزهای اخر به سراغ بازیکنان معمولی و بی ستاره می روند.

منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس ایتالیا اعلام کردند تیم یوونتوس لیست خرید خود را تکمیل کرده و هدف اول بانوی پیر ماریو گوتزه بازیکن آلمانی باشگاه بایرن مونیخ می باشد و به نظر می رسد توافقات نهایی نیز میان دو باشگاه صورت گرفته و به زودی این انتقال رسمی می شود.

در صورتی که گوتزه با سران یوونتوس بر سر مسائل مالی به توافق نرسد، یوونتوس به دنبال ایسکو، اوزیل و دراکسلر خواهد رفت.

البته بر اساس گفته ها، توافق میان یوونتوس و گوتزه بسیار نزدیک می باشد و او می تواند شماره ی 10 فصل آینده ی تیم یوونتوس باشد.

رسانه های ایتالیایی دقایقی پیش خبر از توافق نهایی میان ماریو گوتزه و تیم یوونتوس دادند. اکنون سران یووه به دنبال رضایت تیم بایرن مونیخ خواهند بود.

همچنین گازتا این موضوع را تایید کرد و اعلام کرد امروز کنفرانس خبری تیم بایرن در چین می باشد ولی اثری از گوتزه در آن نیست.

موضوع انتقال گوتزه به یوونتوس یکی از جدی ترین مسائل رسانه های اروپایی شده و هر لحظه اخبار ضد و نقیضی در مورد این انتقال به گوش می رسد.

بعد از شایعاتی که در مورد توافق یوونتوس با مدیر برنامه های وی به گوش رسید، گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ در سخنان کوتاهی به گوتزه اشاره کرد و گفت: "من در دیدار قبلی به گوتزه بازی ندادم زیرا او با مصدومیتی مواجه بود اما اکنون اماده شده و در بازی مقابل اینتر به میدان می رود."

"من فکر می کنم گوتزه در تیم ما خواهد ماند و فصل بعد هم با پیراهن بایرن به میدان خواهد رفت."

آلمانی ها به صورت کامل این موضوع را تکذیب می کنند و ایتالیایی ها خبر انتقال گوتزه را در مراحل آخر می دانند."

گزارش ها حکایت از این دارد که ارتورو ویدال در یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه وارد شهر مونیخ می شود تا در تست های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ آلمان شرکت کند و قرارداد رسمی خود را با انها ثبت کند.

هدف اصلی یوونتوسی ها در بازار نقل و انتقالات دراکسلر می باشد اما مدیران بانوی پیر تنها وی را با یک قرارداد قرضی و حق خرید با مبلغ 25 میلیون یورو می خواهند و حاضر نیستند مبلغی بیش از این را برای هدف خود پرداخت کنند.

گزینه ی بعدی یوونتوسی ها گوتزه می باشد که الگری سرمربی تیم یوونتوس شک و شبهاتی در مورد سبک بازی و شیوه ی نمایش وی دارد و شاید همین موارد باعث شود تا یووه از خرید وی منصرف شود.

داستان از این قرار بوده که مدیران یووه در ابتدا به دنبال سائول بازیکن جوان و با استعداد بازیکن اتلتیکو مادرید بوده اند اما مذاکرات خوب پیش نرفته و یوونتوس به دنبال سایر گزینه ها رفته است.

اسکای اسپورت نیز دقایقی پیش گزارش داد که دراکسلر هدف اصلی یووه می باشد اما شالکه تنها و تنها وی را به صورت کامل به فروش می رساند.

امروز بیلد در خبری عجیب بخشی از مصاحبه ی گوتزه را منتشر کرده بود و این بازیگن گفته بود : "هیچ کدام از شایعات اخیر مرتبط با اینکه می خواهم تیمم را تغییر دهم، صحت ندارند."

مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس به صورت رسمی مدعی شد که یووه برای خرید گوتزه آماده است اما این بازیکن باید بخواهد فضایی جدید را تجربه کند تا ما بتوانیم مذاکرات را با سران آلمانی آغاز کنیم."

ماروتا به صورت رسمی اعلام کرد که ویدال از ترکیب یووه جدا شده و با این حساب او در روزهای آینده با بایرنی ها قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

دی مارتزیو امروز مدعی شد یوونتوس در آلمان برای مذاکره بر سر یولین درکسلر ، ماریو گوتزه و کوین دی بروین می باشد و در صورتی که در جذب دو گزینه ی اول با شکست رو به رو شود به سراغ کوین دی بروین خواهد رفت تا مذاکرات را برای خرید وی آغاز کند.

این سوال برای بسیاری از هواداران یوونتوس به وجود آمده که چرا بانوی پیر نتوانست ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی خود را حفظ کند. امروز رسانه های ایتالیایی عنوان کردند که ویدال قراردادی 5 ساله یعنی تا 33 سالگی با حقوق 5 الی 5.5 میلیون یورو یعنی 1میلیون بیشتر از حقوق فعلی اش درخواست کرده و همین موضوع سبب شده تا یووه علاقه ای به تمدید قراداد با وی نداشته باشد.

یوونتوسی ها باید خیلی زود جانشینی برای بازیکنان خط میانی خود خریداری کنند و برای این مهم زمان زیادی نیز در اختیار ندارند و هر روز خبری جدید در این زمینه منتشر می شود.

بر اساس آخرین اخبار، برای پست شماره ی 10 هم فعلا هدف اول دراکسلر می باشد. این بازیکن خواهان حقوقی 5 میلیون یورویی می باشد و پاراتیچی در حال بررسی شرایط وی می باشد. از طرف دیگر اسکای معتقد است که بایرن تمایل زیادی به فروش گوتزه دارد ولی شخص گوتزه باید برای انتقال به یووه تصمیم نهایی را بگیرد.

با این که هنوز هیچ توافقی با شالکه انجام نشده، این باشگاه اجازه داده تا پاراتیچی مستقیماً با خود دراکسلر وارد مذاکره شود.

قرارداد دراکسلر تا ژوئن 2018 اعتبار داره و مبلغ خرید وی برای این تابستان، مبلغ 45 میلیون یورو می باشد اما شالکه حاضر است از آن چشم پوشی کند و با مبلغی پایین تر وی را به یووه بفروشد.

بعضی از رسانه ها و کارشناسان بزرگ نقل و انتقالاتی در ایتالیا مثل " آلفردو پدولا " کارشناس اسپورت ایتالیا و شبکه Sky بر این عقیده هستند که امکان دارد یووه در صورت فراهم بودن شرایط، گوتزه و درکسلر را با همدیگر به خدمت بگیرد.

قیمت مجموع این 2 بازیکن حدود 70 میلیون یورو خواهد بود که با توجه به توافقات قبلی مونیخی ها حاضر شده اند گوتزه را قرضی و باحق خرید به یوونتوس بدهند و ممکن است مسئولین شالکه هم در نهایت راضی باشند که درکسلر را قرضی و باحق خرید اجباری به یووه بدهند ( حق خرید اجباری به این صورت خواهد بود که در صورتی که درکسلر تعداد بازی مشخصی را برای یووه انجام بدهد، یوونتوسی ها باید مبلغ توافق شده را به شالکه بپردازند و بازیکن آنها را به خدمت بگیرند. )

گفته می شود که توافقات برای انتقال گوتزه به یووه تا حدی بدست آمده است و دو باشگاه در حال ادامه مذاکره و رایزنی برای انجام این انتقال هستند . در همین رابطه " اسپورت مدیاست" گزارش داد که ماروتا دو شنبه پیش رو در آلمان خواهد بود تا روند انتقال گوتزه به یووه را تسریع ببخشد . گفتنه می شود که با توجه به بازی یووه در سوپرکاپ برابر لازیو آلگری تاکید دارد که هرچه سریع تر تکلیف شاگردانش آن هم در شرایطی که انتقال ویدال قطعی شده است مشخص شود .

آرتورو ویدال ستاره خط میانی تیم ملی شیلی و یوونتوس که در طی هفته گذشته اخبار زیادی در مورد جداییش از بیانکونری و رفتن به مونیخ شنیده میشد سرانجام با این باشگاه به توافق نهایی رسید .

دقایقی پیش اسکای اسپورت خبر انتقال قطعی ویدال به بایرن مونیخ را به نقل از کارل هاینس رومنیگه منتشر کرد و نوشت که این مدیر بایرن خبر توافق نهایی با ویدال را تایید کرده و اعلام کرده است که تنها تست پزشکی و امضای قرارداد باقی مانده است.

روزنامه لااستامپا گزارش داده است که هدف اصلی یوونتوس در حال حاضر جذب دراکسلر است و یووه حداقل بدنبال انتقال قرضی این بازیکن است .

این در حالی است که شالکه در خواست 25 تا 30 میلیون برای فروش دائمی بازیکن خود دارد. گفته می شود که یووه با دراکسلر به توافق رسیده و تنها منتظر پاسخ و تصمیم باشگاه آلمانی است .

کارل هاینس رومینگه نائب رئیس باشگاه بایرن در مورد جدایی احتمالی گوتزه و پیوستنش به یوونتوس گفت :  " من در جریان نیستم که یووه با گوتزه و یا ایجنت او صحبت کرده است یا نه، اما تصور می کنم که گوتزه در مونیخ می ماند . اگر من ایجنت گوتزه بودم بودم به او توصیه می کردم که بماند و با تمام توان برای جایگاهش مبارزه کند ، زیرا فصل پیش روی یک سال مهم برای او و ما است "

به نقل از منابع نزدیک به باشگاه شالکه، دراکسلر امروز و یا نهایتاً فردا موافقت خود را برای حضور در یووه اعلام خواهد کرد .

همچنین طبق اخبار توتواسپورت ظاهرا پس از ملاقات فابیو پاراتیچی و راجر ویتمن ایجنت دراکسلر، درخواست شد که در مورد پیشنهاد یووه بیشتر فکر کنند و در نهایت ایجنت دراکسلر ، این بازیکن را برای پیوستن به یووه قانع کرده است .


اوتمار هیتزفیلد در مصاحبه با کیکر در مورد علاقه یووه به جذب گوتزه گفت :

" گوتزه بازیکنی است که بایرن باید برای نگه داشتن او تلاش کند. او نمونه ای از بازیکنان آلمانی است که برای بازی در مونیخ مناسب اند. گوتزه باید در تیم حضور داشته باشد و طوری خودش را ثابت کند که گواردیولا به حضور او نیاز مبرم پیدا کند "

بعد از انتقال شواینی به منچستر ، و همینطور پیوستن ویدال به بایرن ،‌ هیتزفیلد نگران این است که هویت آلمانی بایرن خدشه دار شود.

" بایرن باید مراقب باشد که بازیکنان غیر آلمانی زیادی به خدمت نگیرد. مسئله ای که این روزها در این تیم زیاد دیده می شود. بایرن باید به روال سابق برگردد که همواره سعی می کرد بهترین بازیکنان آلمان را در ترکیب خود داشته باشد."

" بایرن باید به این موضوع توجه کند که زبان آلمانی، همچنان پر گویش تربن زبان باشگاه باشد و همه فقط اسپانیایی صحبت نکنند. باید به روحیه آلمانی تیم احترام گذاشته شود. "

آندره آ آنیلی در کنفرانسی که روزهای گذشته داشت در پاسخ به سوالی که مورد شماره 10 آتی یووه و اینکه چه کسی بعد از توز این شماره با ارزش را در یوونتوس به تن می کند اشاره داشت که تنها در صورتی که بازیکنی با سطح بالا به یووه اضافه شود این شماره به او داده خواهد شد و در غیر اینصورت شماره 10 یوونتوس فعلا بایگانی خواهد شد .

در همین رابطه " اسکای اسپورت " نوشت یوونتوس که در 8 آگوست باید سوپرکاپ را برگزار کند می تواند یک شماره 10 داشته باشد . یووه در پی پیدا کردن یک هافبک هجومی است اما برای پیدا کردن آن عجله ای وجود ندارد با این حال احتمال داده می شود که یوونتوسی ها در اولین بازی رسمی خود که در برابر لازیو خواهد بود هافبک و احتمالا شماره 10 مورد نظر را پیدا کرده باشند .

توافق یووه با دراکسلر انجام شده و به رغم متوقف شدن مذاکرات ، تایید نهایی باشگاه شالکه می تواند این انتقال را رسمی و نهایی کند . همچنین یوونتوس کماکان ایسکو و گوتزه را زیر نظر دارد و در حال مذاکره برای جذب آن ها است و این در شرایطی است که پیش بینی می شود در صورت عدم توافق با تمامی بازیکنان نام برده شد، یووه به سراغ وسلی اسنایدر برود !

یوونتوس بدنبال دراکسلر است و گفته می شود توافق با خود این بازیکن و ایجنتش انجام شده اما هنوز باشگاه شالکه برای این انتقال جواب مثبت را نداده است .

در همین رابطه هورس هلدت مدیر اجرایی تیم شالکه در مصاحبه با " کیکر " گفت :   " یوونتوس زمانی می تواند در مورد دراکسلر قدمی رو به جلو بردارد که پیشنهاد رسمی ارائه کرده باشد، در غیر این صورت حتی چیزی برای رَد کردن هم وجود ندارد ! ما هنوز توافقی انجام ندادیم زیرا پیشنهادی به ما نرسیده و زمانی که پیشنهادی وجود نداشته باشد نمی توانید نگران چیزی باشید. ما دوست داریم جوانمردی و حق را رعایت کنیم، یووه خیلی جدی از ما پرسید که اجازه مذاکره با داکسلر را دارد و ما با اطمینان و صمیمیت گفتیم بله "

وب سایت International Business Times امروز مدعی شد که آرسنال انگلیس برای خرید دارکسلر پیش قدم شده و این در حالی است که ساعاتی گذشته باشگاه وولفسبورگ هم این بازیکن را در لیست خرید خود قرار دارد. این دو باشگاه از لحاظ مالی هیچ مشکلی برای خرید دراکسلر ندارند و می خواهند رقم مورد نظر باشگاه شالکه را برای خرید وی پرداخت کنند. با این اوصاف یوونتوسی ها کار سختی را برای خرید یکی از جدی ترین گزینه های خود در پیش دارند.

به گزارش بیلد، در روزهای گذشته مسئولان یوونتوس چندین بار به صورت رسمی با مسئولان شالکه و مدیر برنامه های یولین دراکسلر وارد مذاکره شده اند و گزارش شده که بپه ماروتا ظرف روزهای آینده برای انجام مذاکرات نهایی راهی آلمان می شود. در همین حال بیلد مدعی است که وولفسبورگ هم مذاکراتش را با این بازیکن آینده دار فوتبال آلمان آغاز کرده است.

وولفسبورگ دراکسلر را برای جایگزینی احتمالی کوین دی بروین در نظر گرفته که گفته می شود قصد دارد دوباره به لیگ جزیره و این بار تیم منچسترسیتی بپیوندد. چند روز قبل سایت Sport1 آلمان از پیشنهاد 80 میلیونی سیتی برای دی بروین خبر داده بود. در همین حال بیلد مدعی است که روجر ویتمن اینجنت دراکسلر کماکان با یوونتوس در حال مذاکره است اما به نظر نمی رسد که این بازیکن تمایلی چندانی برای رفتن به ایتالیا داشته باشد.

دراکسلر همچنان گزینه اول یووه برای نقل و انتقالات بشمار می رود و مذاکرات زیادی بین مدیران یووه و ایجنت این بازیکن و حتی مدیران شالکه انجام شده است . 

در همین رابطه " Calciomercato.it " گزارش می دهد که توافقات با دراکسلر انجام شده و اگرچه از تیم های دیگری هم به عنوان مشتری برای این بازیکن آلمانی نام برده می شود اما یووه می تواند مذاکرات را به مراحل نهایی و بهتری برساند .

طبق اخبار یووه بدنبال خرید قرضی و با گزینه حق خرید دراکسلر است که دلیل این موضوع نگرانی مدیران بیانکونری از مصدومیت او اعلام شده و این در حالی است که شالکه تنها بدنبال فروش کامل بازیکن خود آن هم با 20 میلیون یورو اسـت .

بر اساس اخبار " اسکای اسپورت " باشگاه یوونتوس با دراکسلر به توافق نهایی و کامل رسیده است و حقوق این بازیکن سالیانه 3.5 میلیون یورو + پاداش خواهد بود .

در حال حاضر روابط بین دو باشگاه یوونتوس و شالکه خوب ارزیابی شده و گفته می شود مذاکرات به خوبی پیش می رود. باشگاه آلمانی در ابتدا 30 میلیون یورو درخواست کرده بود اما یووه توانسته این رقم را تا 25-20 میلیون یورو کاهش دهد .

در نتیجه پیش بینی می شود که به زودی توافق رسمی حاصل و اعلام شود .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: